Marketing szövegírás

adj el a tartalmaddal

Mi az a marketing szövegírás?

A marketing szövegírás azon kívül, hogy oldalad SEO optimalizálásának kiemelkedő része, a direkt marketingnek is a legfontosabb eszköze. Fő feladata megragadni az olvasók figyelmét és vásárlásra ösztönzi őket. A közhiedelemmel ellentétben a marketing szöveg nem üres duma és nem az a célja, hogy becsapjuk a vásárlókat. Ellenben hatékony és nélkülözhetetlen eleme az online marketingnek. 

A marketing szöveg az értékesítésről szól, de ha ezt nem megfelelően tálalod oldalad látogatóinak, biztosan nem leszel sikeres. Ők nem azt szeretnék megtudni, mire tudják elkölteni a pénzüket, hanem valamilyen  megoldást keresnek. Ha ezt adja nekik a marketing szöveg, nyert ügyed van. 

Miért és mikor érdemes
Marketing szövegezni?

Mielőtt bármilyen reklámozásba vagy marketingtevékenységbe kezdesz, azt javasoljuk, hogy mindenképpen fordíts időt a tartalmaid megfelelő marketing szövegezésére.  Ha bármit hirdetsz, a vásárlóid az oldalaid nagyobb számban érik el, azonban a megfelelően megírt tartalom fogja eladni nekik a termékeid vagy szolgáltatásaid.

Az online értékesítésed központja a legtöbb esetben a weboldalad, ezért a marketing szövegírást ott érdemes kezdeni. Hatékony szövegezéssel úgy lehet több vásárlód és bevételed, hogy egyetlen forinttal sem kell többet költened hirdetéseidre.

Ha nem megfelelő a tartalmad, rengeteg pénzt elkölthetsz úgy reklámokra, hogy érdemben több bevételt nem fogsz termelni. Magyarul a rossz marketing szövegezés és tartalomszerkesztés több kárt okozhat mint hasznot. Ezért javasoljuk, hogyha teheted fordulj szakemberhez, ugyanis ez egy olyan befektetés ami nagyon gyorsan megtérülhet.

Ezeknél a platformoknál
különösen fontos a marketing szövegírás!

Landing page

A landing page az az oldal, mellyel potenciális vásárlóid először fognak találkozni, itt születik meg bennük az első benymás a vállalkozásodról, így ezen az oldalon különösen fontos a marketing szövegírás. Jónéhány ügyfelünk esetében előfordult már, hogy átírtuk a landing page szövegét, majd néhány napra rá megnövekedtek a konverziók. Ezt megspékelve néhány hirdetéssel és egy jó e-mail marketinggel akár meg is többszörözheted a bevételed.

Termékoldal

Amikor a vásárlóid úgy döntenek, hogy rákattintanak a termék oldalára, már szinte biztosra vehetjük, hogy érdekli őket a termék, legalábbis érdeklődnek iránta. Itt azonban nincs vége a dolognak, hiszen itt, a termékoldalon hozzák meg a döntésüket, és vásárolnak. Kiemelkedően fontos a jó termékoldalak szövegezése, miközben minden szükséges információt is át kell adnunk a vásárlóknak, amik segítenek a döntésük meghozatalában. 

Hirdetések

Egy hirdetés esetében kiemelt szerepe van a szövegírásnak. Már rengetegen hirdetnek Facebook-on és a Google Ads-en, ami persze hemzseg a rosszabbnál rosszabbul megírt szövegektől.
Profin megírt hirdetési szöveggel olcsóbban szerezheted meg a vásárlóidat, de elősegíted a márkád építését is, hiszen egy jól összerakott szöveg sokakban megmarad.

E-mail marketing

Sokan már évekkel ezelőtt eltemették ezt az eszközt. Valószínűleg azért, mert e-mail adatbázist építeni hosszan tartó folyamat. Manapság sokan inkább a fizetett hirdetéseket és reklámkampányokat használják mert gyorsan, látványos eredményt szeretnének elérni. Azonban, ha hosszútávra gondolkozol és megfelelően használod, az e-mail marketinget meglepően jó eredményeket tudsz elérni. 

Megírjuk neked a tökéletes marketing szövegeket!