Online Hirdetések

Így szerezz előnyöket másokkal szemben.

Az évek alatt több millióan döntöttek úgy, hogy az online térbe helyezik vállalkozásukat.  Bár a mai napig sokan azt gondolják, hogy az online hirdetés csak egy plussz költség, de lentebb bemutatjuk, hogy mekkora előny, ha a potenciális vásárlóid elé (és csak eléjük!) helyezheted a hirdetéseid.

Facebook

A Facebookon hirdetések óriási előnye, hogy közvetlenül célozhatunk a hirdetéseinkkel. Például egy kutyakozmetika esetén olyan embereket, akik érdeklődnek a kutyanevelés iránt (tehát jó eséllyel kutyatulajdonosok).

A Facebook adatbázisából kiszűrhető, ha valaki ilyen témájú oldalakat követ, ilyen cikkekre kattint. Őket a rendszer automatikusan “felcímkézi”, mint kutyanevelés iránt érdeklődőket.  A hirdetések pontosan látják ezeket a címkéket és ezek alapján célozzák meg a célközönségüket.

De még ennél is többet tudunk tenni! Le tudjuk szűkíteni, hogy még ezen a közönségen belül is CSAK azok lássák a hirdetést, akik 25-55 év közötti nők, és hajlamosak az online vásárlásra.

Gondolj bele, mennyivel jobban megéri ilyen hirdetéseket futtatni, mint szórólapokkal próbálkozni ügyfeleket szerezni.


Google

 

A Google hirdetések előnye, hogy olyan emberekhez juthat el a hirdetés, akik közvetlenük vásárlás előtt állnak.

Például, ha valakinek vízvezeték szerelőre van szüksége, nem olvas vízvezeték szereléssel kapcsolatos cikkeket, de Googleben rákeres, hogy milyen lehetőségek vannak a problémája megoldására.

Amikor valaki rákeres arra, hogy “vízvezeték szerelő” vagy “Nike edzőcipő 45 méret”, akkor az az ember rövid időn belül vásárolni akar, ezért érdemes magasabb összegeket is elkölteni, hogy a te oldaladat találja meg elsőként.

Így akár egy reggeliző is tud ügyfeleket szerezni. Például turistákat, akik nem ismerősek a városban, és a helyi lehetőségere keresnek, új dolgokat akarnak kipróbálni.

Az online hirdetések valódi előnye

Az online hirdetés nagy előnye, hogy nagyon gyorsan kiderül, hogy egy ajánlat érdekli-e a piacot. Sajnos sokan konokul elköltenek sok millió forintot, mielőtt kiderülne, hogy a piacot a legkevésbé sem érdekli az ajánlat. Tételezzük fel, hogy egy külföldi ruhamárkát akarsz behozni Magyarországra, és ehhez egy üzlethelyiség nyitását tervezed. De egyik munkatársunk rábeszél, hogy ne költs el milliókat egy üzlethelyiség bérleti díjaira, raktárkészletre, AMÍG nem adtál el 100 000 forint értékben egy webshopban a ruhákból (ennek a költsége alacsony, hiszen minimális készlet is elég). Sajnos nagyon sok embernek nincs ilyen bölcs barátja, és ezért gondolják sokan, hogy vállalkozni kockázatos.  Nem az: ha okosan csinálod. 
Ne feledd, ha igazán jól működő online vállalkozást szeretnél, a hirdetések mellett szakíts időt oldalad SEO optimalizálására és a megfelelő konverziós útvonalak kidolgozására is. 
A mi célunk pontosan az, hogy minimális kockázat mellett egy profitábilis vállalkozást tudj létehozni és működtetni. Ha bármiben segíthetünk, vedd fel velünk a kapcsolatot.

© 2020 WEBINK Ügynökség. Minden jog fenntartva.